افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 7 September , 2024

استاندار آذربایجان‌غربی: توسعه سرانه ورزشی جهش در ورزش همگانی و قهرمانی است

  • کد خبر : 1439
  • 15 ژوئن 2023 - 11:15
استاندار آذربایجان‌غربی: توسعه سرانه ورزشی جهش در ورزش همگانی و قهرمانی است
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: توسعه سرانه ورزشی و سرمایه گذاری در این حوزه و کشف استعدادها، موجب جهش در مسیر ورزش همگانی و قهرمانی است.

به گزارش فاطر۲۴: محمدصادق معتمدیان در دیدار معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: به برکت حمایت دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم کارهای بسیار خوب و بزرگی در جهت توسعه همه جانبه این استان برداشته شده که البته حوزه‌های ورزشی و جوانان سهمی بزرگ در این توفیقات دارند.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌غربی رنگین کمانی از اقوام و ادیان و مذاهب است، اظهار کرد: جلوه بسیار زیبا و باشکوهی از وحدت و همدلی را در این استان شاهد هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: سیاست دولت سیزدهم در حوزه عمرانی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و با پروژه‌های جدید سفر رییس جمهور و سفرهای شهرستانی در حوزه ورزش امیدواریم سرانه ورزشی استان رشد خوبی داشته باشد.

معتمدیان توازن منطقه‌ای، احیای واحدهای تولیدی و کاهش نرخ بیکاری را از شاخص‌های مهم توسعه این استان بیان کرد و گفت: با دیپلماسی منطقه‌ای و به جهت برخورداری از مرز مشترک با سه کشور توانسته‌ایم رشد قابل توجهی را در صادرات داشته باشیم.

وی همچنین میزبانی مسابقات مهم بین المللی و آسیایی را زمینه ساز تقویت دیپلماسی ورزشی دانست و افزود: تلاش می‌کنیم با رونق بخشیدن به ورزش‌های همگانی و قهرمانی و نگاه جدی به توسعه زیرساخت‌های ورزشی مورد نیاز، فضای خوبی را برای جوانان و نوجوانان جامعه فراهم کنیم که همگی جزو استعدادهای برتر ما در آینده ورزش کشور چه در رشته‌های تیمی و چه انفرادی خواهند بود.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1439

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll