افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
با هوشیاری ماموران:

دستگیری جاعل حرفه‌ای گذرنامه با ۲۵ فقره جعل در ارومیه

  • کد خبر : 686
  • 08 ژانویه 2023 - 8:17
دستگیری جاعل حرفه‌ای گذرنامه با ۲۵ فقره جعل در ارومیه
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری جاعل حرفه‌ای گذرنامه با ۲۵ فقره جعل در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در ارومیه خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش گفت: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر جعل اسناد و گذرنامه توسط فردی؛ موضوع شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی فرد جاعل شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ضمن اشاره به کشف آلات و ادوات جرم اظهار کرد: متهم در بررسی ها و تحقیقات پلیسی به عمل آمده، به ۲۵ فقره جعل گذرنامه اعتراف کرد.

سردار جهانبخش ادامه داد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد برای انجام کارهای خود از مراحل قانونی اقدام کنند و به هیچ وجه به افراد ناشناس، کلاهبردار و جاعل مراجعه نکنند و در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، موضوع را بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=686

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll