افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 7 September , 2024
اهداء نخستین خودرو سهمیه استان از پویش سراسری با انرژی

مشترک خوش مصرف ارومیه خودروی «۲۰۷» جایزه گرفت

  • کد خبر : 2063
  • 25 جولای 2024 - 13:13
مشترک خوش مصرف ارومیه خودروی «۲۰۷» جایزه گرفت
برنده جایزه بزرگ دور اول پویش با انرژی در استان آذربایجان غربی مشخص و طی مراسمی خودرو ۲۰۷ دنده اتومات تحویل برنده این پویش قرار گرفت.

به گزارش فاطر24: در نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» وزارت نیرو در سطح استان‌های کشور؛ مشترک برق خوش مصرف ارومیه ای جایزه خوروی «۲۰۷» خود را دریافت کرد.

مهدی ملا علی عباسیان مشترک خوش مصرف ارومیه ای که پدر سه فرزند دختر است، گفت: از ۱۵ اردیبهشت ماه با دیدن تبلیغات پویش “با انرژی” در تلویزیون به توصیه های مصرف بهینه برق عمل کردیم و موفق شدیم که مصرف برق منزل مان را نسبت به گذشته کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه همسرش بیشتر در مصرف بهینه برق کمک کرده است، افزود: با تعویض وسایل برقی پرمصرف منزل و لامپ ها اقدام به کاهش مصرف برق خود کردیم.

وی افزود: همسرم در ساعت اوج مصرف از وسایل برقی پر مصرف استفاده نمی کند و برای روشنایی منزل از لامپ های کم مصرف استفاده می کند.

ملا علی عباسیان،در ادامه با بیان اینکه اصلا باور نمیکردم بنده خودرو شده ام گفت: صرفا در جهت رعایت الگوی مصرف و کمک به کاهش مصرف برق در کشور اقدام به رعایت برخی نکات کرده بودم زیرا معتقدم همه باید دست در دست هم دهیم و درست مصرف کردن انرژی را یاد بگیریم.

گفتنی است در مرحله اول جوایز پویش “با انرژی” ۱۵ خودرو و ۱۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به مشترکان خوش مصرف مشارکت کننده این پویش در سراسر کشور اهدا و براساس قرعه کشی انجام شده یک خودرو ۲۰۷ دنده اتومات به مهدی ملا علی عباسیان مشترک اهل ارومیه و به ۲ نفر از مشترکین اهل سلماس و بوکان جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۴۰ مشترک نیز برنده جایزه ۱۰ میلیون تومانی این پویش در مرحله نخست قرعه کشی بوده اند.

استان آذربایجان غربی، دومین استان کشور است که قرعه کشی خودرو در پویش با انرژی را تحویل مشترک‌خوش مصرف می‌کند. مشترکان در پویش “با انرژی” با مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١٥٢١* و یا با تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ ثبت نام و از جوایز آن بهره مند شوند.

 

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=2063

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll