افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 7 September , 2024

وزنه بردار جوان مهابادی ۱۱ کیلوگرم رکورد جوانان کشور را ارتقا داد

  • کد خبر : 1511
  • 12 جولای 2023 - 12:55
وزنه بردار جوان مهابادی ۱۱ کیلوگرم رکورد جوانان کشور را ارتقا داد
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «شایان احمدنژاد» وزنه بردار جوان اهل این شهرستان در روز نخست مسابقات توانست رکورد مجموع جوانان کشور را ۱۱ کیلوگرم ارتقا دهد.

به گزارش فاطر۲۴:  کیوان خوشبخت افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور در ۲ بخش نوجوانان و جوانان در ۲ گروه الف و ب از روز گذشته به میزبانی اردبیل برگزار و در روز اول ۲ وزنه بردار مهابادی ۶ مدال کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش جوانان و در وزن ۶۱ کیلوگرم «شایان احمدنژاد» موفق شد در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۱۱۸ کیلوگرم، در حرکت ۲ ضرب با مهار ۱۴۳ کیلوگرم و مجموع ۲۶۰ کیلوگرم سه مدال طلا کسب کند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار کرد: احمدنژاد در این رقابت‌ها توانست در حرکت یکضرب پنج کیلوگرم، در حرکت ۲ ضرب ۶ کیلوگرم و در مجموع ۱۱ کیلوگرم رکورد کشوری را ارتقا دهد.

خوشبخت یادآور شد: همچنین محمد چاپاش دیگر وزنه بردار مهابادی در دسته ۵۵ کیلوگرم با مهار وزنه‌های ۹۰ کیلوگرم در یکضرب، ۱۱۱ کیلوگرم در ۲ ضرب و ۲۶۰ کیلوگرم در مجموع به تریب مدال نقره و ۲ طلا را کسب کرد.

به گزارش چراغ نیوز: مهاباد از قطب‌های وزنه برداری آذربایجان غربی محسوب شده و و در رده‌های مختلف سنی دارای نمایندگانی در اردوی تیم ملی است.

این شهرستان دارای ۱۰ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1511

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll