افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 7 September , 2024
دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان خوی:

۳۵۰ نفر کارگر کارخانه سیلیکون آراز خوی چشم انتظار پیگیری مسئولین

  • کد خبر : 2089
  • 26 جولای 2024 - 22:59
۳۵۰ نفر کارگر کارخانه سیلیکون آراز خوی چشم انتظار پیگیری مسئولین
دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان خوی گفت : پرداخت حقوق ماهیانه کارگران کارخانه سیلین آراز خوی دو ماه است که عقب افتاده و 350 نفر کارگر این کارخانه چشم انتظار پیگیری پرداخت حق و حقوق توسط مسئولین هستند.

به گزارش فاطر24 و به نقل از “خبر خوی”: محمد رادی با بیان اینکه تاسیس کارخانجات جدید و افزایش میزان اشتغال در شهرستان خوی مایه مباهات و خرسندی است، اظهار داشت: کارخانه سیلیکون آراز نیز طی چند سال اخیر در محل شهرک‌های صنعتی شهرستان خوی تاسیس شد و مقرر بود در فاز اول حدود ۲۵۰ کارگر و با راه اندازی فازهای بعدی میزان اشتغال بصورت مستقیم به حدود ۶۰۰ نفر برسد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر حدود ۳۵۰ نفر کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند، افزود: متاسفانه طی ماه های اخیر شاهد تاخیر در پرداخت حق و حقوق کارگران شاغل در این واحد تولیدی صنعتی بودیم و مع الاسف هم‌اکنون پرداخت حقوق کارگران کارخانه سیلیکون آراز خوی دوماه است که عقب افتاده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان خوی با اشاره به پیگیری حقوق کارگران از مسئولین شهرستانی، خاطر نشان کرد: طی دو هفته گذشته، جهت بررسی و پیگیری مطالبات بحق کارگران موضوع را به فرماندار ویژه شهرستان و اداره کار اطلاع دادیم تا اقدامات مقتضی نسبت به برطرف نمودن مشکل اجرایی گردد.

رادی با اشاره به شرایط سخت کاری در هوای نزدیک به ۴۰ درجه سانتیگراد و محیط این کارخانه به دلیل وجود کوره های دمای بالا، گفت: ضمن شرایط سخت کاری، ما مواجه هستیم با شرایط طاقت فرسای زندگی با هزینه های نجومی اجاره بهای مسکن، پوشاک و خوراک و معیشت. لذا دور از انصاف است بگذاریم کارگران زحمتکش شرمنده همسر و فرزندان خود شوند.

 

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=2089

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll