افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
تاکنون:

آسفالت ریزی معابر ۶۱۱ روستای آذربایجان غربی  

  • کد خبر : 656
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
آسفالت ریزی معابر ۶۱۱ روستای آذربایجان غربی  
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون آسفالت ریزی معابر ۶۱۱ روستا را به میزان چهار میلیون و ۷۵ هزار مترمکعب و به ارزش یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به انجام رساندیم.

به گزارش فاطر۲۴،  جعفر برزگر در گفت وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۴ تخصیص قیر یارانه‌ای جهت اجرای آسفالت معابر روستایی از محل بند ی تبصره ۲ قانون بودجه با مدیریت و محوریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در برنامه کاری این نهاد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سال جاری اجرای طرح آسفالت معابر محدوده طرح هادی مصوب روستاها از محل قیر یارانه‌ای در ۱۳۸ روستای جدید و نیمه تمام به ارزش ریالی بیش از یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال در برنامه کاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: همچنین طی امسال با استفاده از اعتبارات استانی و ملی در ۲۳۰ روستای جدید و نیمه تمام بالای ۲۰ خانوار این استان طرح هادی اجرا شده است.

برزگر افزود: این طرح به‌منظور ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها، تامین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت فیزیکی روستا و نیز ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان با استفاده از اعتبارات سالیانه عمران و نوسازی روستاها و مشارکت جدی و موثر روستاییان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: از مهمترین اقدامات در اجرای این طرح می‌توان به احداث و اصلاح شبکه معابر، میادین و محل تجمع، پیاده رو سازی، ایجاد فضای سبز و اصلاح شبکه دفع آب‌های سطحی اشاره کرد.

وی ادامه داد:  با اجرای طرح هادی طی امسال در ۲۳۰ روستای جدید و نیمه تمام بالای ۲۰ خانوار استان، تعداد هشت هزار و هفت خانوار ساکن در این روستاها از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=656

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll