افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 July , 2024
با حضور جمعی از مسئولان استانی صورت گرفت؛

ارسال ۱۱ هزار و ۶۷۰ جلد کتاب جدید به مراکز کانون آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 1534
  • 17 جولای 2023 - 11:57
ارسال ۱۱ هزار و ۶۷۰ جلد کتاب جدید به مراکز کانون آذربایجان‌غربی
طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه فرهنگیان و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، ۱۱ هزار و ۶۷۰ جلد کتاب به همراه لوازم بازی و سرگرمی به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ارسال شد.

به گزارش فاطر۲۴: طرح سراسری ارسال ۳ میلیون جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون کشور که همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان و با شعار «در مسیر دانایی بر بال کتاب» در مرحله اول با ارسال ۸۴۵ هزار جلد کتاب کلید خورده بود، با ارسال سهم استان آذربایجان‌غربی به تعداد ۱۱ هزار و ۶۷۰ جلد کتاب به سراسر استان وارد فاز اجرایی شد.

رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در حاشیه‌ی این مراسم، اقدام حائز اهمیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ترویج فرهنگ مطالعه و همچنین در غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بسیار ارزشمند و درخور توجه عنوان کرد.

مدیرکل کانون استان نیز در این مراسم با اشاره این‌که قرار است این کتاب‌ها وارد قفسه‌های ۳۵ کتابخانه کانون شامل ۲۳ مرکز ثابت، ۸ کتابخانه سیار و ۴ کتابخانه پستی فعال در آذربایجان‌غربی شوند، تداوم این طرح را بسیار کاربردی و در راستای هموارسازی مسیر رشد و تعالی آینده سازان کشور ذکر کرد.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1534

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll