افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
سردار جهانبخش خبرداد :

افزایش کشفیات پلیس در آذربایجان غربی / دستگیری ۴۰۰ نفر به واسطه قاچاق سلاح

  • کد خبر : 906
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
افزایش کشفیات پلیس در آذربایجان غربی / دستگیری ۴۰۰ نفر به واسطه قاچاق سلاح
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در سال‌جاری میزان کشفیات سلاح در استان رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

به گزارش فاطر۲۴ ،  سردار رحیم جهانبخش ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در سال جاری در زمینه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و بیش از ۵۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

وی افزود: در مبارزه با مواد مخدر تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم نظم و امنیت میهن عزیزمان شده، پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و سودجو جوانان را به سمت اعتیاد بکشانند و بدانند پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی، عنوان کرد: امسال جرایم فضای مجازی ۷ درصد افزایش داشته که ۹۸ درصد جرایم وقوع یافته در این حوزه کشف و یک هزار و ۳۰۰ نفر نیز دستگیر شدند و عمدتا فیشینگ، قمار و برداشت اینترنتی غیرمجاز بوده است.

وی گفت: در سال جاری ۱۶ باند قاچاق در استان متلاشی، ۱۳۸ دستگاه خودرو توقیف و ۴۸ نفر نیز دستگیر شدند، ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۰۰ نفر به جرم قاچاق اسلحه و مهمات دستگیر و یک هزار و ۶۰۰ قبضه اسلحه کشف شد.

جهانبخش با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۳۶ هزار ترانزیت در مرزهای آذربایجان‌ غربی انجام شده، ابراز داشت: در سال جاری یک میلیون و ۷۲۰ هزار مسافر از مرزهای استان وارد کشور شده و یک میلیون و ۷۶۴ هزار نفر نیز خارج شدند.

وی با بیان اینکه ۷۷ هزار و ۲۷۴ نفر خدمات در اربعین سال جاری در مرز تمرچین انجام شد، خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۵۲ هزار مورد خدمات در امر صدور گذرنامه انجام شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی، خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از ۳۰ هزار مورد بازدید اصناف داشتیم که در این خصوص ۳ هزار و ۵۴۰ مورد اخذ تعهد و یک هزار و ۲۵ مورد پلمب انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۱ ماه اخیر ۸۵۳ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ۳ انبار دپو و همچنین ۲ باند قاچاق مواد محترقه در آذربایجان‌غربی کشف شده، گفت: همچنین در حوزه برخورد با اراذل و اوباش ۲۷۰ نفر دستگیر شدند.

جهانبخش اذعان داشت: در حوزه قاچاق، امسال ۴۳ درصد افزایش کشفیات به لحاظ ارزش ریالی آن داریم. بیش از ۴۵۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف و تحویل سازمان‌های ذی‌ربط شده که بیشتر آن‌ها شامل فرآورده‌های نفتی، دارو و سیگار بوده است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=906

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll