افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024

اولین مجموعه تخصصی پیکلبال کشور در ارومیه افتتاح شد

  • کد خبر : 1400
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
اولین مجموعه تخصصی پیکلبال کشور در ارومیه افتتاح شد
اولین مجموعه تخصصی پیکلبال کشور با حضور مهاجر رییس انجمن پیکبال ایران، حاجیلو دبیر انجمن پیکلبال ایران، سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان، سید سمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس، جمعی از مسئولین کمیته های استانی پیکلبال کشور و... به بهره برداری رسید.

به گزارش فاطر۲۴ :  حسن مهاجر منقوش روز سه شنبه مورخ ۱۹ خردا ماه سالجاری در آئین افتتاح این مجموعه ورزشی گفت: کلنگ احداث اولین مجموعه تخصصی پیکلبال کشور در زمستان سال ۱۴۰۱ در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال است که توسط هیات انجمن های ورزشی آذربایجان غربی و کمیته پیکلبال شهرستان ارومیه تأمین و پرداخت شده است.

مهاجر اظهار داشت: با افتتاح و بهره برداری این مجموعه ورزشی، برای اولین بار در سطح کشور، یک استان در رشته ورزشی پیکلبال صاحب مجموعه تخصصی می شود و امید است ورزشکاران آذربایجان غربی از این امتیاز ویژه برای ارتقا این ورزش در سطح ملی نهایت استفاده را ببرند.

رئیس کمیته پیکلبال کشور گفت: این مجموعه تخصصی در کنار دارا بودن ۴زمین بازی استاندارد، مجهز به رختکن، حمام، سرویس بهداشتی و دفتر اداری است.

مهاجر با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی جزو نخستین استان‌های کشور دریافت کننده مجوز فعالیت این رشته ورزشی در کشور است اظهار کرد: هم‌اکنون چهار نماینده از استان مسئولیت‌های اجرایی در کمیته پیکلبال کشور دارند.

پیکلبال ورزشی جذاب و جهانی برای تمامی سنین می باشد که در حال حاضر یکی از سریعترین ورزش‌های در حال رشد جهان به شمار می‌رود و یکی از رشته‌های قطعی المپیک سال ۲۰۲۸ لس آنجلس آمریکا به شمار می‌رود.

«رامین امید باراندوزی» به عنوان سرپرست امور استان‌ها، «سعاد وفاپیشه» به عنوان سرپرست کمیته داوران، «سینا پسران افشاریان» به عنوان سرپرست کمیته روابط عمومی و «اکبر نصیری» به عنوان عضو کمیته اجرایی نمایندگان استان آذربایجان‌غربی در کمیته کشوری پیکلبال را برعهده دارند.

 

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1400

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll