افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024

برپایی نمایشگاه حجاب «گوهرشاد» در ارومیه

  • کد خبر : 1851
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
برپایی نمایشگاه حجاب «گوهرشاد» در ارومیه
مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی از برپایی سومین نمایشگاه حجاب و پو شش اسلامی «گوهرشاد» با ۶۵ غرفه در ارومیه خبرداد

به گزارش فاطر24: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی،   گفت:  مسئله پوشاک ایرانی اسلامی که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ما است و با بسیاری از مسائلی پیوند خورده، دارای ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شده است.
نیر الهامی افزود: به همین منظور امسال سومین نمایشگاه پوشاک «گوهر شاد» با هدف احیای هویت ملی و دینی و ارائه الگوی مناسب برای پوشاک بانوان و با ۶۵ غرفه    از ۳۰ خردادماه تا ۵ تیرماه سال‌جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک جنگلی ارومیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در قالب‌های مختلف از جمله نقاشی برای کودکان و نوجوانان، جشن‌های غدیر و دهه امامت و ولایت، دوخت رایگان چادر همراه با آموزش و مسابقات مختلف برای نوجوانان و جوانان همراه با جوایز مختلف از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.
الهامی  افزود: گسترش و ترویج فرهنگ پوشاک ایرانی و اسلامی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، حمایت از تولیدکنندگان عرصه پوشاک اسلامی، فراهم کردن بستری برای آشنایی فعالان و کنشگران این عرصه باهم و همچنین آشنایی تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت پوشاک اسلامی اقصی نقاط ایران با یکدیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: از سایر اهداف برپایی نمایشگاه پوشاک اسلامی در ارومیه می‌توان به فراهم ساختن بستر مناسب برای مخاطبان به منظور دسترسی آسان با قیمت مناسب و خرید محصولات در کنار حمایت از تولیدات ملی، متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی اشاره نمود.
وی گفت: به نمایش گذاشته شدن لباس‌هایی با سبک و سیاق ایرانی – اسلامی اقدامی فرهنگی در برابر هجمه فرهنگی و لباس‌های نامتعارف و مغایر با ارزش‌های دینی و اسلامی است.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1851

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll