افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024

تامین سه‌ هزار و ۴۰۰‌ هکتار زمین نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌ غربی

  • کد خبر : 1735
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
تامین سه‌ هزار و ۴۰۰‌ هکتار زمین نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌ غربی
استاندار آذربایجان غربی گفت: سه هزار و ۴۰۰ هکتار زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده و آماده سازی لازم تا حد قابل توجهی صورت گرفته است.

به گزارش فاطر۲۴: محمدصادق معتمدیان در حاشیه بازدید از طرح‌های مسکن ملی در ماکو در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع چهار میلیون مسکن پیش بینی شده برای کل کشور، ۲۰۴ هزار واحد سهم آذربایجان غربی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر تامین زمین مورد نیاز، در سه ماه گذشته اقدامات خوبی توسط شرکت‌های آب و برق انجام شده و جهش خوبی را شاهد هستیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در استان به خوبی عملیاتی شده، موضوع ساخت مسکن روستایی مورد تاکید رییس جمهور است که تسهیلات خوبی نیز در این مورد از سوی دولت ارائه می‌شود.

معتمدیان همچنین تصریح کرد: در کنار متراژ خوب مساکن روستایی در این طرح، زمین مورد نیاز نیز به صورت ۹۹ ساله واگذار شده و سود تسهیلات این بخش پنج درصد بوده که شرایط مناسبی را ایجاد می‌کند.

🔹وی در پایان با بیان اینکه از ۲۰۴ هزار واحد مسکونی که باید در آذربایجان غربی ساخته شود، ۸۰ هزار واحد مربوط به نهاد‌های حمایتی است، افزود: در این خصوص تامین زمین رایگان صورت گرفته و در صدد هستیم ساخت و ساز با همراهی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با سرعت انجام شود.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1735

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll