افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان غربی:

تحقیقات برای بررسی علت مسمومیت دانش آموزان درحال انجام است

  • کد خبر : 855
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
تحقیقات برای بررسی علت مسمومیت دانش آموزان درحال انجام است
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از مسمومیت و بستری ۳۰ نفر از دانش آموزان مدرسه نورالزهرا ارومیه خبر داد و گفت: آزمایشات و تحقیقات لازم برای اطلاع ازعلت این ماجرا در حال انجام است.

به گزارش فاطر۲۴ ، علی مطهری مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ده و سی دقیقه صبح امروز شنبه ۱۳اسفند، تعدادی از دانش آموزان مدرسه دخترانه نورالزهرا سلام الله علیها ارومیه با علایم شبیه مسمومیت به مدیر مدرسه مراجعه می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی افزود: مدیر مدرسه با بررسی وضعیت دانش آموزان سریعا موضوع را با اورژانس و آموزش پرورش منطقه در میان گذاشته و زمینه انتقال مسمومان به مراکز درمانی را فراهم می‌کند.

مطهری اضافه کرد: در مجموع ۶۰نفر در مراکز درمانی پذیرش می‌شوند که تنها ۳۰نفر آنها به دلیل مسمومیت بوده و ۳۰نفر از دانش آموزان پس از بازگشت به خانه به دلیل نگرانی والدین از امکان مسمومیت احتمالی و بررسی و اطمینان از وضعیت سلامتی فرزند خود به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در ادامه یادآور شد: تا ساعت ۶عصر امروز ۱۱نفر در بیمارستان شهید مطهری، ۱۱نفر در بیمارستان طالقانی، ۳نفر در بیمارستان شهید عارفیان، و یک نفر در بیمارستان امام رضا علیه السلام بستری هستند و باقی دانش آموزان مرخص شده‌اند.

مطهری در پایان تاکید کرد: آزمایشات و تحقیقات لازم برای اطلاع از علت این ماجرا در حال انجام است و لازم می‌دانیم از کادر مدرسه، و کادر درمان و والدین دانش آموزان به دلیل انتقال سریع و رسیدگی مناسب تشکر کنیم.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=855

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll