افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024

دومین سلسله رویداد نمایشی« تئاتر بچه های مسجد » با ۱۰۰اجرا در ارومیه به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 994
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
دومین سلسله رویداد نمایشی« تئاتر بچه های مسجد » با ۱۰۰اجرا در ارومیه به کار خود پایان داد
دومین سلسله رویداد نمایشی تئاتر بچه های مسجد ارومیه با اجرای یکصد اثر نمایشی ۳۱ فروردین سال جاری به کار خود در ارومیه پایان داد.

به گزارش فاطر ۲۴ :در این رویداد نمایشی که با حضور ۱۲ گروه تئاتر در۳۰ مسجد از مساجد محله های مختلف شهرستان ارومیه از ۲۳ فروردین به مدت هشت روز برگزار گردید بیش از پنج هزار نفر از نمازگزاران مساجد و علاقمندان فعالیت‌های فرهنگی پای نمایش های اجرا شده نشستند.

بر این اساس « رخت شور» به کارگردانی حسین سرخوش، « پلاک » به کارگردانی سودا جباری، « تولد خاله عطیه » با کارگردانی رضا لطفی و نمایش‌های« رهایی، قبیله، شکاف بر تارک حق و پرده عشق » به ترتیب با کارگردانی سمیه علیپور، سعید صالحی، سولماز آقانژاد و سعید صلحی آثار نمایشی بودند که در این دوره از سلسله رویداده نمایشی بچه های مسجد در مساجد محلات شهرستان ارومیه اجرا شدند.

در همین راستا رضا خروجیان، زهرا منظوری، فرهاد رزمپوش، سمیه علیپور و رضا محمدخانی کارگردانان نمایشی بودند که با اجرای نمایش های « این بار می برند که، پیر، پولهای بی صدا، روبه و اسیر» در این دوره از رویداد نمایشی تئاتر بچه های مسجد که به همت حوزه هنری آذربایجان غربی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، سپاه شهدای ارومیه و ستاد کانون های مساجد استان آذربایجان غربی اجرا شد حضور داشتند.

بیش از این نخستین دوره رویداد نمایشی « تئاتر بچه های مسجد » فروردین ماه سال ۱۴۰۱ شمسی با حضور ۱۲ گروه نمایشی استان آذربایجان غربی در قالب یکصد اجرا در سطح ۵۰ باب از مساجد استان آذربایجان غربی اجرا شده بود.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=994

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll