افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
با حضور معاون فرهنگی کانون کشور انجام شد؛

راه اندازی کتابخانه سیار روستایی شهرستان سلماس

  • کد خبر : 1875
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
راه اندازی کتابخانه سیار روستایی شهرستان سلماس
با حضور فلاح معاون فرهنگی کانون کشور کتابخانه ی سیار روستایی در شهرستان سلماس راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش فاطر24: با حضور فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، زهرا آب سوران مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کاظمی فرماندار، قنبری شهردار، احمدی رئیس شورای اسلامی شهر، میرزالو رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان شهرستان،  مربیان و کودکان و نوجوانان، کتابخانه سیار روستایی شهرستان سلماس راه اندازی و افتتاح شد.

فلاح با اشاره به وضعیت کتابخانه های سیار روستایی گفت: در سطح کشور ۱۷۰ کتابخانه سیار روستایی وجود دارد که ۱۵۰ کتابخانه فعال هستند و این ۱۵۰ کتابخانه بیش از ۲۵۰۰ روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.
معاون فرهنگی کانون کشور ادامه داد: کتابخانه های سیار ظرفیت بسیار خوبی هستند که می توان بسیار مفید استفاده کرد و امیدوارم خیرین نیز کانون را همراهی کنند تا شاهد توسعه ی این مدل کتابخانه ها باشیم.

آب سوران مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و استان آذربایجان غربی نیز گفت: خوشحالیم که با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان امروز شاهد راه اندازی مرکز سیار روستایی سلماس هستیم و با این کتابخانه ی سیار پیام آور شادی و نشاط در روستاها هستیم و از تمام مسئولان شهرستانی و استانی که در راه اندازی این کتابخانه سیار نقش داشتند تشکر می کنم.

اجرای برنامه ی فرهنگی در روستای مرزی حق ورن از بخش کوهسار با حضور معاون فرهنگی برنامه ی بعدی حضور معاون فرهنگی کشور در استان آذربایجان غربی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1875

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll