افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024

رسانه‌ها خدمات دولت در حوزه‌های مختلف را به اطلاع مردم برسانند

  • کد خبر : 1161
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
رسانه‌ها خدمات دولت در حوزه‌های مختلف را به اطلاع مردم برسانند
استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رسانه‌ها براساس صداقت و شفاف‌سازی و انعکاس واقعیت‌ها، خدمات دولت در حوزه‌های مختلف را به اطلاع مردم برسانند تا با بازسازی رابطه خود با مردم، راه نفوذ رسانه‌های خارجی را ببندند.

به گزارش فاطر ۲۴ : صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی اظهارداشت: رسانه‌ها براساس صداقت و شفاف‌سازی و انعکاس واقعیت‌ها، خدمات دولت در حوزه‌های مختلف را به اطلاع مردم برسانند تا با بازسازی رابطه خود با مردم، راه نفوذ رسانه‌های خارجی را ببندند.

اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موظف هستند اقدامات، عملکردها، خدمات، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خود را در مناسبت‌های مختلف و به‌موقع به اطلاع مردم برسانند و برای این منظور می‌توان از دیدارهای چهره‌به‌چهره با مردم، حضور در مساجد و گفت‌ وگو با رسانه‌های رسمی بهره گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: مسئولان از بزرگ‌نمایی اقدامات و خدمات پرهیز کرده و در چارچوب اختیارات نسبت‌ به اطلاع‌رسانی فعالیت‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: رضایتمندی مردم در حوزه‌های مختلف در هر شرایطی به‌ویژه حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ضروری است و در کسب اعتماد مردم به خادمان خود در دستگاه‌های اجرایی تأثیر می‌گذارد.

معتمدیان شناسایی شبهات استان را با هدف پاسخ‌گویی صحیح به آنها ضروری دانسته و گفت: هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها برای این منظور لازم است تا ضمن پرهیز از بزرگ‌نمایی خدمات و کارهای انجام شده، در شرایط مناسب مردم را در جریان امور قرار داده و باعث جلب اعتماد عمومی شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان غربی اضافه کرد: ایجاد شبهات در حوزه‌های مختلف یکی از مشکلات است که باید سازوکار پاسخ‌گویی به آن در دستور کار مدیران اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد نشاط اجتماعی و جلب رضایت مردم برنامه‌های متنوعی در استان پیش‌بینی‌شده، یادآور شد: میزبانی از مسابقات ورزشی همچون مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی در اول خرداد امسال از جمله این برنامه‌ها است.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: قرار است در این مسابقات ۹ تیم خارجی با چهره‌های شاخص کشتی جهان به ارومیه بیایند که باید از این فرصت برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و اقتصادی استان استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان، برای آموزش روابط‌عمومی‌ها و هماهنگی بین رسانه‌های استان و انعکاس خدمات دولت، اقدامات لازم را انجام داده و به طرق مختلف مدیران را به پاسخ‌گویی به رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم تشویق کند.

معتمدیان با اشاره به اینکه امسال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، یادآور شد: انتخابات در آذربایجان‌غربی به دلیل تنوع قومی، تفاوت زیادی با سایر مناطق دارد.

وی افزود: با توجه به تنوع قومیتی و حضور اقوام و اقلیت‌های دینی، باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد رقابتی قانونمند و افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1161
  • منبع : فارس

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll