افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 26 July , 2024

سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در ارومیه آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 1634
  • 09 آگوست 2023 - 10:37
سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در ارومیه آغاز به کار کرد
سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با عنوان «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک» روز چهارشنبه در تالار وحدت ارومیه آغاز به کار کرد.

به گزارش فاطر ۲۴:  در این همایش علما و شخصیت‌های مذاهب گوناگون اسلامی از ایران و کشورهای روسیه، ترکیه، سوریه، گرجستان و عراق در استان آذربایجان غربی با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در تالار وحدت کار خود را شروع کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در این آیین با بیان اینکه زندگی اقوام و ادیان مختلف بدون مشکل و با نهایت آرامش نشانه تحقق واقعی شعار رنگین کمان اقوام و ادیان در آذربایجان‌غربی است، گفت: وجود مساجد، کلیساها و کنیسه‌ها در کنار هم و در یک خیابان، بزرگترین آتشکده زرتشتیان در تکاب، کلیسای ارامنه و ماکو از دیگر نشانه های وحدت در استان است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: وجوب وحدت اسلامی و حرکت تفرقه میان مسلمانان در بیانات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی جزو تاکیدات اصلی است که اهمیت وحدت برای رسیدن به نقطه تعالی و استقلال در این سخنان تبلور می‌یابد.

 

وی با تجلیل از برگزارکنندگان این کنفرانس اظهار کرد: اهمیت برگزاری اجلاس وحدت اسلامی بسیار زیاد بوده و قطعا اثرات این همایش و همنشینی در آینده تاثیرگذار بوده و وحدت اسلامی را تقویت می‌کند.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1634

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll