افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 27 July , 2024

ملی پوش قایقرانی اهل ارومیه: حجاب مانع موفقیت بانوان در میادین ورزشی نیست

  • کد خبر : 1423
  • 15 ژوئن 2023 - 10:09
ملی پوش قایقرانی اهل ارومیه: حجاب مانع موفقیت بانوان در میادین ورزشی نیست
ملی پوش قایقرانی اهل ارومیه گفت: حجاب مانعی برای رسیدن به موفقیت بانوان در میادین ورزشی نیست.

به گزارش فاطر۲۴ : فاطمه مجلل با اشاره به تبلیغات بیگانه مبنی بر اینکه حجاب برای بانوان ورزشکار ایجاد محدودیت می کند، خاطر نشان کرد: حجاب نمی تواند مانعی برای رسیدن به موفقیت باشد و دختران ایرانی ورزشکار در میدان های ورزشی نشان داده اند که با حجاب اسلامی هم می توان مقام های جهانی کسب کرد.

مجلل ۲۰ ساله افزود: حال حاضر تنها هدفی که دارم کسب مقام در بازی های آسیایی شهریور ماه سال جاری در کشور چین است که از رویداد های بسیار مهم ورزشی است که هر چهار سال برگزار می شود و بعد از آن کسب سهمیه المپیک است.

وی با اشاره به اینکه از ۱۷سالگی  ورزش رویینگ را شروع کرده است، تصریح کرد: کسب دونقره قهرمانی کشور، کسب طلا و برنز لیگ برتر، کسب طلای کاپ یک آسیا و برنز جهانی از مقام های است که در طول دوران فعالیت ورزشی خود کسب کرده ام.

مجلل اظهار کرد: در مسابقات اخیر که با عنوان مسابقه جایزه بزرگ جهانی و با حضور ۷ کشور و ۱۳۰۰ ورزشکار در روسیه برگزار شد، در ماده ۵۰۰ متر مقام سوم را کسب کردم.

این ورزش کار قایقران اهل ارومیه درخصوص حمایت ها از ورزش قایقرانی و ورزشکاران بانو استان نیز یاد آور شد: در بخش بانوان به دلیل عدم پخش و دیده نشدن مسابقات بانوان اسپانسری وجود ندارد و یا خیلی محدود است و درکنار آن حمایت ها بسیار کم است وتنها حمایت از سوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و هیئت قایقرانی استان است.

مجلل در خصوص حمایت های خانواده و تاثیر در پیشرفت خود نیز افزود: خانواده ام از کودکی علاقه بسیاری به ادامه ورزش قهرمانی داشتند و همواره مورد حمایت خانواده بودم و قهرمانی خود را مدیون حمایت های خانواده ام هستم.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1423
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll