افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024

نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی در ارومیه افتتاح شد

  • کد خبر : 1871
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی در ارومیه افتتاح شد
نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی با نام گوهرشاد و با حضور تعداد کثیری از تولید کنندگان پوشاک ایرانی، در مکان سالن نمایشگاه‌های پارک جنگلی ارومیه افتتاح شد.

به گزارش فاطر24 : نیر الهامی مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌غربی عصر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی گوهرشاد که با حضور مسئولین استانی برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم که در آینده نیز مانند دوره‌گذشته، قوانین در شأن بانوان جمهوری اسلامی، در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، در دوره رئیس جمهور شهید آقای رئیسی، در حوزه زنان شاهد خدمات فراوانی از جمله بیمه اجتماعی زنان برای زنان روستایی و عشایری بودیم.

وی تاکید کرد: ما پیش از این در آذربایجان‌غربی مرکز ترک اعتیاد زنان نداشته و بیماران عزیز مجبور به سفر به استان‌های همسایه می‌شدند، با عنایت خداوند و اعتبارات اختصاص داده شده توسط رئیس جمهور شهید در استان ما نیز، این مرکز به افتتاح رسید.

نیر الهامی خاطر نشان کرد: مردم در تشییع شهدای خدمت دوباره به دولت رای اعتماد دادند، امتداد خدمات و ادامه ریل گزاری خدمت شهید رئیسی، با انتخاب درست مردم عزیز ایران بر اساس شاخص بهای مقام معظم رهبری رقم خواهد خورد.

گفتنی است که این نمایشگاه از یکم لغایت ۵ تیر ماه ۱۴۰۳ دایر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1871

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll