افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
گزارشگر محبوب کشتی در گفت و گو با خبرنگار فاطر 24 :

هادی عامل: از برگزاری مسابقات جام تختی در ارومیه خوشحالم

  • کد خبر : 1295
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
هادی عامل: از برگزاری مسابقات جام تختی در ارومیه خوشحالم
کارشناس و گزارشگر کشتی گفت: از انتخاب شهر ارومیه که همواره در میزبانی‌های با کیفیت مسابقات ورزشی شهره عام و خاص است، خرسند شدم و مطمئن هستم در این شهر شاهد مسابقات جذاب و حساسی خواهیم بود.

به گزارش فاطر ۲۴ : هادی عامل گزارشگر مطرح کشتی که برای گزارش مسابقات کشتی آزاد جام تختی به ارومیه سفر کرده در گفتگو با خبرنگار فاطر ۲۴ با تمجید از شرایط میزبانی ارومیه گفت; کشور عراق ، افغانستان و ارمنستان در این مسابقات حضور خواهند داشت اما تمام کشتی‌گیران ایرانی عنوان دار مثل حسن یزدانی ، یونس امامی ، امیررضا معصومی ، محمد نخودی هم در این مسابقات شرکت میکنند و مسابقات بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

 

عامل ادامه داد: وقتی دانستم مسابقات در ارومیه برگزار می‌شود بسیار خوشحال شدم هر بار که به ارومیه سفر کردم ، مردم با فرهنگ و مهمان نواز این شهر به بنده لطف داشته و باعث افتخارم هست که در ارومیه حضور دارم و مردم و مسئولان بسیار برای این مسابقات تلاش کرده اند که قدردانشان هستم.

 

همچنین عامل در مورد سطح مسابقات گفت: با توجه به حضور کشتی‌گیرانی چون حسن یزدانی خیلی کشتی ها حساس و نزدیک خواهد بود
پیش بینی میکنم کشتی های وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه به حضور حسن یزدانی همچنین کشتی امیر حسین زارع با معصومی که هردو عنوان دار جهان و آسیا هستند همین طور
علی سواد کوهی با نخودی و یونس امامی با فیروز پور از جذاب ترین کشتی ها مسابقات خواهد بود.

هادی عامل در مورد کلاس مربیگری کشتی اضافه کرد: کلاس آقای کاوه کلاس بسیار خوبی است و مربیان استان آذربایجان غربی می‌توانند با بهره بردن از تجربیات آقای کاوه سطح فنی خودشان را بالا ببرند و از هیئت کشتی آذربایجان غربی تشکر میکنم که از فرصت به دست آمده استفاده کردند و این کلاس را برگزار کردند.

 

هادی عامل در مورد آینده ی کشتی آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: حضور کشتی گیر از استان آذربایجان غربی در المپیک سخت است چون نیاز به برنامه ریزی دراز مدت دارد
اما اگر با برنامه ریزی در در سنین پایه و پشتوانه سازی مناسب این پتانسیل در کشتی‌گیران استان آذربایجان غربی وجود دارد که از پایه رشد بکنند و در سطوح مختلف شاهد حضور کشتی گیرانی از استان آذربایجان غربی باشیم حتی اگر قهرمان جهان و المپیک نداشته باشیم همین که ورزش بکنند و بدنی سالم داشته باشند بسیار می‌تواند ارزشمند باشد.

 

عامل در بخش پایانی صحبت های خود با تقدیر از میزبانی ارومیه گفت : جا دارد از همه ی دست اندرکاران و زحمت کشان علی‌الخصوص استاندار آذربایجان غربی هرجا باشند به کشتی علاقه خاصی دارند تشکر کنم . ارومیه شهر زیبایی است سعی میکنم شهر را در این چند روز بگردم و همه جای ارومیه را ببینم که در خرداد ماه زیبایی خاصی دارد و امیدوارم که مسابقات زیبایی را شاهد باشیم

 

سی و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی به میزبانی ارومیه از روز پنجشنبه در ارومیه آغاز خواهدشد.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=1295
  • نویسنده : عماد چربگو

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

lll