افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024

۳ دستگاه سنجش آنلاین آلودگی هوا در آذربایجان غربی نصب می‌شود

  • کد خبر : 754
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۹:۰۴
۳ دستگاه سنجش آنلاین آلودگی هوا در آذربایجان غربی نصب می‌شود
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: مصوبه خرید و نصب ۲ دستگاه سنجش آنلاین آلودگی هوا در اشنویه و تکاب اخذ شده است و در آینده این دستگاه در مهاباد نیز نصب خواهد شد.

به گزارش ارومیا نوین، سعید شهند اظهار کرد: هم اکنون ۱۰ ایستگاه سنجش آنلاین آلودگی هوا شهرستان‌های مختلف استان وجود دارد و مجوز نصب ۲ مرکز دیگر نیز اخذ شده تا این تعداد به ۱۲ مرکز برسد. دستگاه سنجش آنلاین آلودگی هوا در اشنویه نصب می‌شود

وی افزود: از این تعداد ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، ۶ ایستگاه در شهر ارومیه قرار دارد و در شهرهای خوی، سلماس، بوکان و سردشت نیز هر کدام یک ایستگاه نصب شده است.

به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی این ایستگاه‌ها به صورت آنلاین آلودگی هوا را اندازه‌گیری کرده و داده‌ها برای تجزیه و تحلیل و سنجش آلودگی هوای شهرهای مختلف استان به اداره‌کل محیط زیست ارسال می‌شود.

شهند با اشاره به برنامه‌های هفته هوای پاک در استان گفت: همایش استانی هوای پاک، بازدید از مراکز معاینه فنی، دیدار با قضات دادگستری، برگزاری نشست کارگروه کاهش آلودگی هوا، نشست سلامت و هوای پاک، نشست با مراکز دانش بنیان، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی میز خدمت در حاشیه برپایی نمازهای جمعه در مناطق مختلف استان از برنامه‌های این اداره کل در هفته هوای پاک است.

لینک کوتاه : https://fater24.ir/?p=754

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    lll